Новини

РОЗПОЧАТО ЕКСПЕРИМЕНТ «ПРОЕКТУВАННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ПРЕДМЕТІВ ДО РОБОТИ В НАУКОВОМУ ЛІЦЕЇ»

У межах виконання наукового дослідження «Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти» Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України розпочато експеримент «Проектування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї».

Дослідно-експериментальна робота проводиться на базі декількох закладів вищої освіти України.

13 Травня 2020


КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено Всеукраїнський науково-методичний Zoom-вебінар «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів». Захід зібрав вчителів фізики, хімії, біології та математики, заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів з різних областей України. 


4 Травня 2020


НОВИНИ ВІД ВІДДІЛУ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ

У межах виконання наукових досліджень адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти розроблено методичні рекомендації щодо використання сервісів адаптивної хмаро орієнтованої системи, результати відображено у публікаціях, поданих до друку.

Проектування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї здійснюється під час проведення дослідно експериментальної роботи, яка зараз відбувається з використанням систем віддаленого доступу та різноманітних онлайн сервісів.


2 Травня 2020


Новий випуск журналу ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

Опубліковано №2 (76) 2020 року наукового періодичного фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал посідає 8 місце з 670 у "Рейтингу наукових періодичних видань України" і 2-ге у Топ-100 "Найкращі публікації - українська". У номер увійшло 23 статті, 10 з них – англійською. Свої наукові доробки презентують автори з України, Польщі, Великої Британії, Болгарії, Словаччини.


1 Травня 2020


ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ – ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено низку всеукраїнських науково-методичних вебінарів для вчителів початкових класів з питань використання ІК і формування цифрового освітнього середовища початкової школи: «Цифрове освітнє середовище початкової школи: методичний аспект» і «Освітнє середовище початкової школи і проєкт «Розумники» (SmartKids)».


30 Квітня 2020


ОН-ЛАЙН МАРАФОН OFFICE 365

За ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, технічної підтримки Дніпровського ліцею інформаційних технологій, протягом трьох днів 24, 27 та 28 квітня проходив «Он-лайн Марафон Office 365». Організований завідувачем відділу технологій відкритого навчального середовища інституту Світланою Литвиновою та директором ліцею Сергієм Григор’євим потужний захід об’єднав і дав можливість навчатися освітянам усіх категорій: вчителі ЗЗСО, ПТО, викладачі ЗВО, аспірантам. У заході взяли участь 596 учасників з усіх областей України і 14 спікерів.


28 Квітня 2020


ПАРТНЕРСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету

Результати співробітництва Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету втілено у навчально-методичний посібник для учителів фізики старшої школи, викладачів, студентів і слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Різак В. М., Литвинова С. Г., Соколюк О. М. , Чобаль О. І. Шкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школа: навчально-методичний посібник. Ужгород: УжНУ «Говерла», 2019. 256 с. ISBN 978-617-7333-81-3 (гриф МОН України «Схвалено для використання в закладах загальної середньої освіти»).

28 Квітня 2020


ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ № 3, 2020

Шановні колеги. Пропонуємо вашій увазі 3-й випуск електронного інформаційного бюлетеня "ВИКЛИКИ ТА ВІДПОВІДІ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМ В ОСВІТІ, ЩО ВИКЛИКАНІ COVID-19". Бюлетень укладений співробітниками відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій, містить добірку оприлюднених міжнародними організаціями заяв та відповідей на питання щодо організації освітніх процесів в умовах, спричинених пандемією COVID-19, а також відповідних рекомендацій.

23 Квітня 2020


Збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020»

Шановні освітяни, опубліковано збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти), що проведено Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. 

14 Квітня 2020


РЕЗУЛЬТАТИ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ ОСВІТЯН ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України протягом 27 березня – 4 квітня 2020 року провів онлайн опитування щодо потреб вчителів та інших категорій освітян у здійсненні дистанційного навчання та підвищенні фахового рівня під час запровадження карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19. Опитування здійснено з метою оцінки стану ситуації, що склалась під час карантину, а також для надання відповідних рекомендацій зацікавленим сторонам.


7 Квітня 2020


Новини 261 — 270 з 622
Початок | Поперед. | 25 26 27 28 29 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.